23 maja pod opieką profesorów: Pawła Kotlarczyka, Wacława Fronta oraz Kazimierza Leśniaka klasy 1d i 3a wybrały się na trzydniową wycieczkę do Wrocławia.

Pierwszego dnia zwiedziliśmy Ostrów Tumski. Tam mogliśmy zobaczyć katedrę wrocławską i zabytkowe kościoły w przepięknym stylu gotyckim. Przechodząc przez mosty, zawędrowaliśmy na Uniwersytet Wrocławski. Do późnych godzin wieczornych przechadzaliśmy się uliczkami starego Rynku i podziwialiśmy tamtejszy jarmark. Następnie wybraliśmy się do Hali Stulecia, aby zobaczyć niesamowity pokaz Wrocławskiej Fontanny Multimedialnej. Kolejny dzień poświęciliśmy na zwiedzanie słynnego wrocławskiego zoo. Tam zobaczyliśmy najdziksze i najbardziej egzotyczne zwierzęta z całego globu. Po kolacji  na Uniwersytecie Wrocławskim nauczyciele zabrali nas na emocjonujący rejs statkiem po  Odrze, abyśmy mogli zobaczyć najpiękniejsze widoki miasta. Ostatni dzień wycieczki poświęciliśmy na zwiedzanie podziemi Twierdzy Kłodzkiej. Tam wcieliliśmy się w rolę żołnierzy pruskich, którzy w dawnych czasach bronili budynku z podziemi. Natomiast co odważniejsi z nas podjęli się tajemniczego wyzwania – „Krasnala”, które polegało na przejściu 17-metrowego korytarza o wysokości 90 centymetrów w pełnej ciemności. Ostatnim punktem atrakcji była wizyta w pijalni wód mineralnych w Dusznikach-Zdroju. Tam mieliśmy okazję napić się ciekawych w smaku zdrowotnych wód i wyruszyliśmy na spotkanie z muzycznym geniuszem Fryderykiem Chopinem. Wyprawa do Wrocławia bardzo się nam podobała i czekamy na dalsze podróże.