Wyjazd integracyjny gimnazjalistów

7 i 8 października odbył się wyjazd integracyjny dla klas pierwszych gimnazjum.

We wtorek rano zebraliśmy się pod szkołą i pełni energii oraz entuzjazmu wyruszyliśmy w podróż pod czujnym okiem naszych wychowawców. Nawet jazda autokarem była przyjemna. Wszyscy oczekiwaliśmy tego, co nas tam zastanie. Kiedy dotarliśmy na miejsce, powitała nas pani dyrektor i opiekunowie Domu Wczasów Dziecięcych w Porąbce. Przydzieliliśmy pokoje i wtedy zaczęła się nasza przygoda.

Zaraz po zakwaterowaniu przedstawiono nam zasady i wyruszyliśmy na wycieczkę krajoznawczą. Trwała ona około trzech godzin. Po wyjściu na szczyt zmęczeni, ale szczęśliwi mogliśmy odetchnąć z ulgą i nacieszyć się przepięknymi widokami Beskidów. Po powrocie zaproszono nas na obiad. Wszyscy chętnie zjedli podany posiłek, po czym mieliśmy czas, by odpocząć i lepiej się poznać.

Jeszcze przed kolacją czekało nas wiele atrakcji. Przyjechali do nas harcerze, którzy zorganizowali dla nas wszystkich rozmaite gry i zabawy. Mogliśmy również skorzystać z uroków placówki i urządziliśmy sobie ognisko. Wszyscy bardzo dobrze się bawili, ale to nie był koniec.

Zaraz po kolacji udaliśmy się na karaoke. Było to naprawdę świetne przeżycie, które pozwoliło nam jeszcze bardziej zintegrować się ze wszystkimi uczestnikami wyprawy. Śpiewaliśmy i cudownie się bawiliśmy. Następnie opiekunowie zorganizowali dla nas wspaniałą dyskotekę. Po czym wykończeni, ale uradowani wróciliśmy do pokoi. Zmęczeni po całym dniu zasnęliśmy niczym pokorne baranki.

Następnego dnia pobudka była o godzinie ósmej, a o 8.30 zeszliśmy na śniadanie. Wtedy już wszyscy dobrze się znaliśmy. Później odbył się dla nas konkurs „Jaka to melodia?”, zaś reszta grupy udała się na spacer. Po tym wszystkim zjedliśmy obiad. W ostatnich godzinach naszej przygody udaliśmy się na plac zabaw i wspólnie spędzaliśmy czas. Bardzo przykro było nam stamtąd odjeżdżać, gdyż zaprzyjaźniliśmy się z tym miejscem.

Doświadczenia przeżyte na wycieczce na zawsze zostaną w naszej pamięci.