W pierwszym tygodniu ferii zimowych, pod opieką nauczycieli Krystyny Bogacz i Tomasza Wróbla, uczniowie uczestniczyli w obozie narciarskim w Ustroniu. W trakcie pobytu nie było czasu na nudę – codziennie korzystaliśmy ze stoku Palenica doskonaląc umiejętności narciarskie. Popołudniami integrowaliśmy się, spędzając czas na grach planszowych i rozgrywkach sportowych. Dużą atrakcją był także wyjazd do parku wodnego w “Hotelu Gołębiewski” w Wiśle. Obóz to naprawdę wspaniale spędzony tydzień.

Uczestnicy wyjazdu

Kontynuacją tej formy wypoczynku okazał się jednodniowy wyjazd na narty do Wisły na stok Nowa Osada.

Rano o godzinie 7:45 wszyscy zebrali się przed szkołą w bojowych nastrojach i gotowi na dzień pełen zimowych atrakcji. Po szybkiej podróży autobusem dotarliśmy na stok. Każdy uczeń oraz nauczyciel, odpowiednio wyposażony w narty lub snowboard i oczywiście obowiązkowo kask, był gotowy na swój pierwszy tego dnia zjazd. Podczas 4 godzin jazdy każdy z nas mógł w szkolnym towarzystwie podszkolić swoje umiejętności, ale także poświęcić czas na niezobowiązujące zjeżdżanie “na krechę”. Krzesełkowy wyciąg sprawiał, że po każdym pokonaniu trasy mogliśmy odpocząć, podziwiając cudowny, zimowy górski krajobraz. Znajdujące się obok stoku 3 restauracje dawały każdemu możliwość wyboru miejsca na spędzenie chwili odpoczynku. W przerwie, więc każdy mógł zjeść ciepłego, polanego pyszną żurawiną, oscypka, popijając gorąca herbatą z cytryną, a jednocześnie chłonąc widok na piękne, ośnieżone przełęcze. Dobre warunki sprawiały, że jednak każdy tylko czekał, by z powrotem wrócić na stok. Niestety czas w takim wspaniałym miejscu i w tak miłym towarzystwie płynął nieubłaganie szybko, dlatego nawet nie zauważyliśmy kiedy automat nie przyjmował już naszych czterogodzinnych karnetów.  Cóż.. Wszystko, co dobre, kończy się szybko. O godzinie 15:00 wróciliśmy pod budynek naszej szkoły pełni satysfakcji z tak wspaniale spędzonego dnia.

Myślę, ze takie wyjazdy to wspaniały sposób na integrację międzyklasową oraz poczucie, że szkoła to wcale nie tylko same obowiązki, ale i przyjemności!